Re: Kalibracja monitora LCD

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 17:19:34 MET DST

Szarlih pisze:
> jeśli nie zraziłeś się do Samsunga i nie przeszkadza Ci brak typowego
> OSD to 971P na PVA jest w tym przedziale cenowym.

To jeden z najgorszych monitorów (nie TN) na rynku jeśli chodzi o kolor.

> ale ogólnie nie ważne co wybierzesz: byle na PVA albo lepszej matrycy i
> powinno być dobrze. są np. ciekawe NECe, nota bene też na matrycach
> Samsunga.

1. Martyca nie decyduje o jakości monitora. O ile nie jest to TN,
2. Proszę nie mylić zakładów pod nazwą Samsung robiących martyce i
monitory. Samsung jest dostawcą wielu wyświetlaczy do monitorów wysokiej
jakości. Ale żaden nie ma logo Samsung na obudowie.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!