Re: Kalibracja monitora LCD

Autor: jakub tarczewski <anhin_at_o2_wytnijjakbyco.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:55:02 MET DST

> MVA Premium "srebrzą" dość silnie, co powoduje wybijanie się na pierwszy
> plan niektórych elementów grafiki (szczególnie odcieni szarości).

doprawdy? Pracowałem na Formacu z taką matrycą przez ponad dwa lata i
jakoś (mimo sporych wymagań i oczekiwań wobec odwzorowania obrazu) nie
zauważyłem żadnego "srebrzenia". Albo miałem cholerne szczęście i trafił
mi się jakiś dziwny egzemplarz, albo mi się tylko zdawało (i moim
klientom również) że jakoś sobie radzę z odwzorowaniem kolorów i CM,
albo Twoja wypowiedź jest... hmmm... powiedzmy, lekko przesadzona...

jakub