Re: Karta Wi-Fi zamiast LiveBoxa?

Autor: Joanna <user_at_domain.com>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 15:34:50 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:18h9uixnfpwud.dlg@kwinto.prv...

> Nie będzie lepsze. Kup najtańszy router z WiFi przeznaczony dla
> Neostrady (np. jakiś TPNet) i podepnij do niego oba komputery, jeden
> kabelkiem, a drugi poprzez WiFi.
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dziękuję.

Router przeznaczony dla Neostrady to znaczy ze zintegrowanym modemem ADSL?
Czy jeszcze jakiś warunek powinien spełniać?

Radzisz kupić najtańszy dlatego, że droższe niewiele różnią się od tańszych,
czy dlatego, że może to nie działać i nie warto ryzykować?

Czy kupienie takiego routera będzie lepszym rozwiązaniem od LiveBoxa,
czy będzie tylko tańsze, a mniej więcej o podobnej jakości?

Pozdrowienia
Joanna