Re: miałem komputer :(

Autor: CookieMonster <enpe.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 11:02:45 MET DST

Dnia Sun, 13 Jul 2008 10:22:25 +0200, Remek napisał(a):

> Tylko jeszcze napisz jak wystartować tę dyskietkę na PC z uwalonym
> BIOS'em. Jedynym wyjściem jest serwis posiadajacy programator nie
> wymagający wylutowania kości. Są takie.

Ja tez kiedys uwalilem BIOS na plycie glownej,
na szczescie mialem drugi kopmuter z dokladnie taka sama plyta.

Przelozylem wiec flasha z BIOSem z dobrej plyty do zwalonej,
z dzialajacego komputera wyjalem flash, wstawilem zepsuty,
wgralem dobry BIOS, restart i dziala!

Czyli - znajdz kogos kto ma dokladnie taka sama plyte ;)

--
CookieMonster