Re: Nienawidzę serwisów.... nienawidzę, mam na serwisy uczulenie

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 10:59:45 MET DST
Message-ID: <g5cg83$fi0$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 12 Jul 2008 23:57:21 +0200, Feromon napisał(a):

> Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
> news:g59pll$jht$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Robię dziś mały rekonesans sprzętu, który oddawałem znajomym do serwisu
>> gwarancyjnego i widzę szaro sytuację.
>
> A ja właśnie zostałem mile zaskoczony przez firmę Proline z Wrocławia.
> Pamięci Patriot po 12 godzinach testowania Memtestem zaczęły zgłaszać
> błędy. Myślałem ze 3 tygodnie bedę czekał. Tymczasem wymienili "od ręki" w
> 15 minut.
> Nowe pamięci grzeję już 31 godzin i ...odpukać...
>
> Feromon

Bo te pamięci następnemu klientowi bez problemu sprzedali. I co
najciekawsze u niego mogą chodzić bezbłędnie.

-- 
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Received on Sun Jul 13 11:05:10 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Jul 2008 - 11:51:04 MET DST