Re: Laptop za 999 zł z Biedronki

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 20:03:35 MET DST

Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości
news:g5also$u4m$1@node1.news.atman.pl...
> Dowodem na to są
> kolejne wersje microsoft office bez kompatybilności wstecznej.

Rozszerz to, bo jakoś ja tego niezauważyłem.

Ponadto
> dlaczego oceniasz jakość programu biurowego po tym, że nie otwiera
> plików microsoftu?

Bo 98% dokumentów mają rozszerzenia doc(x)?

Przecież on też nie otwiera wszystkich swoich
> plików, przyznaj, że nie raz tego doświadczyłeś?

Ja nigdy (a korzystam od office 95)

Microsoft celowo
> utrudnia innym firmom dostęp do swoich specyfikacji.

A ty byś chciał, aby twoją ciężką pracę ktoś skopiował i pozbawił połowy
wynagrodzenia?

> Jeśli przyjmiemy Twoje kryterium, to microsoft office dostaje 0 punktów
> za otwieranie plików openoffice. Nie potrafi otworzyć żadnego. A
> mógłby, bo dokumentacja i kod programu jest cały czas do wglądu.

Bo nie jest złodziejem. :P

> Hmmm... Ciekawe, czemu tego nie umie taki wszechstronny progam
> biurowy...

O którym mówisz?

> Powiedz, czego nie umiesz zrobić pod linuksem, wtedy może ktoś Ci
> pomoże.

Wgraj mi autocada na linuxa, albo chociaż program do zarządzania plotera.

> Chyba, że pracujesz dla Microsoftu... To wtedy to jest
> całkiem inna bajka.

Typowa gadka linuxiarza. Żeby nie było - sam lubie pobawić się w BSD.

> Ja wszystko, czego potrzebuję robię pod linuksem.

czyli www, poczta i gg. ;)