Re: Czy są desktopy z 2 x CPU QC ?

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 17:21:24 MET DST

"Przemek Piorkowski" <przemekpiorkowski@gmail.com> wrote in message
news:6f18785d-be27-450f-b386-b294400e7949@d1g2000hsg.googlegroups.com...
On 12 Lip, 14:37, Piotr Rezmer <piotr.rez...@WYWAL.ens.net.pl> wrote:

> Aaa... jest jest, nawet box-owe chłodzenie Intela, o ile płyta to
> umożliwia (nowe to chyba bez wyjątku) dostosowują prędkość do
> obciążenia. Dodatkowo można to w BIOS-ie płyty jeszcze dostroić czy i
> jak ma odbywać się ta regulacja.

wlasnie, to umozliwiaja teraz nawet juz prawie wszystkie nawet tanie plyty
do zwyklego PC, regulowane jest to temperatura procesora
trzeba uwazac na plyty glowne i wyprowadzenia do wiatrakow, np Tyan stosuje
zlacza 4-pinowe i musisz miec do tego wiatrak inny niz standardowy 3-pinowy

> Co do napięcia - nie wiem, ale taktowanie może być obniżane, gdy
> system na biegu jałowym robi, więc napięcie raczej też może. Ogólnie
> to już baaardzo dawno Intel nie wydał procesora o tak dobrym stosunku
> pobieranej/wydzielanej energii do wydajności. Podejrzewam, że nawet
> Tualatiny miały gorszy.

napiecie i czestotliwosc moze sie samo dostosowywac do obciazenia, i to jest
funkcja procesora, w przypadku AMD trzeba sciagnac sterownik, w przypadku
Intela nie pamietam, i ustawic schemat zasialaniaw wystemie operacyjnym, u
mnie dziala wysmienicie

uC
www.ultracode.eu