Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 12 Jul 2008 - 12:39:13 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>Zastanawiam w jakim celu spiera się Pan o rzeczy oczywiste?

Dlatego, że zakładasz, że odwzorowanie, które dokonuje się na drodze
pamięć->...->LCD->oko jest z założenia lepsze niż to, które dokonuje się
na drodze pamięć->...->CRT->oko. One są po prostu różne.
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze aspekt ekonomiczny. Ja nie wątpię,
że mógłbym dostać LCD, które przewyższy parametrami, a przede wszystkim
subiektywnym odbiorem obrazu, moje CRT (żeby nie było, nie jakieś
strasznie wyszukane - wot, NEC FE791SB). Tyle, że takie LCD będzie
kosztować znacząco wiecej nawet, niż mój CRT kosztował jak był nowy.
I to też trzeba brać pod uwagę.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Nie może być łatwiej
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.