Re: Sound Blaster Audigy 4

Autor: TO-masz <TO-masz_at_go2.>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 19:37:41 MET DST

Thu, 10 Jul 2008 07:03:24 +0100, na pl.comp.pecet, proletaryat napisał(a):

> co to za karta i jak ja porownac do Sound Blaster Audigy 2 ZS
> poniewaz tutaj http://pclab.pl/art17707.html tej karty nie ujeli
> pojecia nie mam jak to zklasyfikowac ?

"Rok po premierze Audigy 2 ZS na rynku pojawiły się karty Audigy 4,
przeznaczone raczej dla mniej zasobnych finansowo muzyków. Być może ogromny
sukces, jakim były Audigy 2 ZS, stłamsił Audigy 4 w zarodku. Z drugiej
strony poza zastosowaniem innych przetworników, w Audigy 4 nie zobaczyliśmy
praktycznie niczego, co odróżniałoby je od generacji drugiej."

Znalezione w podanym przez Ciebie linku.

--
Pozdro, TO-masz
/do adresu email dodaj pl/