Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 17:37:21 MET DST

PAndy pisze:
> wyzszosc CRT zasadza sie na tym ze obrabia i wyswietla on sygnal w
> sposob analogowy

Ależ wcale z tym nie polemizuję.

> nie pisze o antyaliasingu tylko o aliasingu w odniesieniu do rastrowej
> struktury matrycy LCD vs rastrowa struktura CRT.
> (ciach) znasz jakas matryce ktora ma ulamkowe piksele?

Proszę wrócić wyżej kilka postów, bo za chwilę będziemy zataczać koła w
dyskusji.

> scankonwerter tzn co? moglbys napisac cos wiecej na temat
> scankonwertera? nie chcialbym cie zle zrozumiec...

Padło hasło o akceptacji rozmaitych sygnałów. Jeśli monitor nie jest w
stanie ich obsłużyć, oczywistym jest zastosowanie skalera lub
scankonwertera z wyjściem jak mamy monitor a wejściem zależnie od
sygnału i jego parametrów.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!