Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 17:21:38 MET DST

"Tom01" <biuro@mastiff.pl> wrote in message
news:g54irs$acu$3@nemesis.news.neostrada.pl...

> A gdzie ja napisałem że nie może być satysfakcjonująca? Padła natomiast
> hipoteza o rzekomej wyższej ostrości CRT, która z definicji jest błędna.

wyzszosc CRT zasadza sie na tym ze obrabia i wyswietla on sygnal w sposob
analogowy - zmniejsz cyfrowo amplitude sygnalu o 256 stopniach
kwantyzacji - np 2,5 raza - co uzyskasz na wyjsciu?

> Antyaliasing nie ma żadnego związku z nieostrością kineskopu.

nie pisze o antyaliasingu tylko o aliasingu w odniesieniu do rastrowej
struktury matrycy LCD vs rastrowa struktura CRT.

> Rozwiązaniem jest skaler lub scankonwerter.

hahaha - skaler chyba sluzy do zmiany rozdzielczosci obrazu - dokonuje
resamplingu... badz mily i powiedz jak przeskalowac obraz z 704 piksele na
1600 majac do dyspozycji calkowita liczbe pikseli... mi wychodzi ze
1600/704=2,272727272... a moze 720 na 1920? znasz jakas matryce ktora ma
ulamkowe piksele?
scankonwerter tzn co? moglbys napisac cos wiecej na temat scankonwertera?
nie chcialbym cie zle zrozumiec...