Re: Kłopot z zapisaniem całej karty SD

Autor: <bauer.tomasz_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 15:05:00 MET DST

On 9 Lip, 15:15, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> Tomek B. pisze:

> A czy przy mniejszej liczbie plików problem znika?
>
> FAT ma ograniczenie na liczbę plików w głównym katalogu
> (a biorąc pod uwagę, że każda długa nazwa pliku zajmuje
> kilka pozycji, to standardowy limit bodajże 512 pozycji
> wystarcza właśnie na 150-200 plików).

Dokładnie tak jak przewidziałeś. Problem FAT 16. Po zmianie nazw na
krótkie problem zniknął, oczywiście duże pliki weszły bez problemu.
Dzięki.
Odpowiedziałbym już wczoraj, ale załatwiła mnie nowa aktualizacja MS.
A teraz jeszcze serwer ICM domaga sie ode mnie hasła (tak donosi
XanaNews) - a łączę się z Wydziału Chemii :-). Ciekawe, czy to też ich
sprawka?

--
Pozdrawiam
Tomek B.