Problem z Ether Hub'em SVEC - NTG?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 10:35:32 MET DST

Możliwe, że mnie przegonicie z tym pytaniem ale spróbuje...
Windows XP Pro SP2 (32-bit) co jakiś czas sygnalizuje brak połączenia
sieciowego (przekreślona ikonka w tray'u) co ma wpływ na działanie
przeglądarki (Firefox) - wywala time-out przy próbie wyświetlenia strony
WWW. Sprawdziłem hub, który rozdziela sygnał na 2 kompy (4-portowy Ether
Hub SVEC model FD500T)i co jakiś czas zaczynają się świecić wszystkie
diody (nawet te z nieużywanych portów) i przede wszystkim dioda
collision. O czym to może świadczyć (uszkodzenie kabli raczej odpada bo
leżą tam nietykane od dawna a problem zaczął sie pojawiać dopiero od
paru dni)? Czy to może hub pada, tudzież przepracowany zasilacz od niego?

Pzdr, OMSON

P.S. Przepiąłem kable do nieużywanych portów - i niby lepiej (strony WWW
zaczęły się ładować) ale teraz dioda colllision nie przestaje się
świecić (mruga z bardzo dużą częstotliwością).