Re: gdzie mozna kupic dobre CRT 21"+

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 20:30:13 MET DST

> Istnieją monitory z plamką poniżej 0.2, na których ciężko odróżnić, o
> ile w ogóle się da, tryby konsolowe od CRT.

Tak czytam.... i nadziwic sie nie mogę. PAre lat temu stanąłem przed
koniecznością zakupu monitora, min.19 cali. Pozatym mam trochę słaby
wzrok. Tzn męczy mnie czytanie małych literek, ale jeszcze nie musze
nosic okularów.
Sprawdziłęm obraz na monitorach 19 cali i tak ponizej 2000zł (wtedy) to
była kaszana. Kupiłem CRT trinitrona 21. Po kilku latach musiałem kupic
dziecku monitor. Postawiłem na LCD ze względu na wzrok wąłsnie. Dell19
cali. i co? Strony www we fleshu sa nieczytelne bo nieda sie powiekszyc
liter! (słabo czytelne) gry wyglądają jak na wyświetlaczu kalkulatora.
Bios.... Na szczescie widze go raz w roku :) Wszystko co jest w innej
niz natywna rozdizelczosc to koszmar.

Ty piszesz ze są lepsze monitory, są ale nie za 150zł, nawet chyba nie
za 1500.

ToMasz