Re: Laptopy Sony ?

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 16:34:53 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:

> Nie r贸b ze mnie idioty. Oczywi艣cie, 偶e nie. Ale nawet przy
> sk艂adania komputeru z cz臋艣ci trzeba mie膰 do艣wiadczenie.

Ktore mozna zarowno wypracowac trudem i znojem jak i kupic.

> Cho膰by po to, by wiedzie膰, 偶e baterie A s膮 mniej trwa艂e od
> baterii B, 偶e dyski C musz膮 by膰 dalej od 藕r贸d艂a ciep艂a,
> 偶e modu艂y pami臋ci D maj膮 藕le wpisane parametry SPD i czasem
> powoduj膮 problemy ze zgodno艣ci膮...

Nie wiem - wydaje mi sie, ze uwazasz, ze laptopy MSI projektuja i
skladaja idioci - lapanka student贸w marketingu gdzies z dalekiego wschodu.

> Czyli zwyk艂y OEM.

Eee?

Czyli jak zatrudnie kogos, kto zna si ena czyms i zaczne to produkowac
to bede robio OEMy? Znaczy MSI to pies? :)

> A mnie OEM doprowadza do sza艂u.

Aaaa to juz jest twoje zmartwienie ;)

> Albo kto艣
> co艣 *produkuje* i za to *odpowiada*, albo redystrybuuje i
> niech si臋 nie nazywa wtedy producentem, tylko handlarzem.

Niezrozumiales.

> Dzisiaj jak si臋 kupuje nap臋d optyczny Toshiby, to si臋 dostaje
> badziewiastego Samsunga, jak notebooka paru r贸偶nych firm to
> jakiego艣 Compala, a jak samoch贸d Volvo -- to Forda. Tragedia.

Globalizacja. ;)