Re: 400 GB na płycie - 16 warstw od PIONEER

Autor: Tomasz Minkiewicz <tommink_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 14:33:06 MET DST

On Wed, 9 Jul 2008 01:55:25 +0200
"ZASK" <ZASK@zask.pl> wrote:

> Dysk
> podobny jest do nośników Blu-ray - drobne modyfikacje sprzętowe w
> odtwarzaczach Blu-ray pozwolą ich posiadaczom korzystać z pojemnych nośników
> Pioneera.

Jak ja kocham taki bełkot marketingowy.
Niby co to znaczy dla mnie, jako użytkownika? Że producent mojego
napędu za niewielką opłatą dokona owych „drobnych modyfikacji
sprzętowych”? Po cholerę pisać, że różnica w sprzęcie nie jest wielka,
skoro – jak mała by nie była – i tak oznacza ona konieczność zakupu
kolejnego ustrojstwa.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>