Kłopot z zapisaniem całej karty SD

Autor: Tomek B. <tbauer_at_WYTNIJTOchem.uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 14:20:44 MET DST

Czytnik notebooka (AsuS) widzi œwietnie kartę SD (San Disk) 2GB, ale
jest w stanie zapisać tylko ok, 600 MB (ok 150 plików), po czym
pyszczy, żeby zdjšć "write protection". Jeœli zrobie jakiœ katalog to
problem znika, przynajmniej do ok. 1 GB, dalej nie sprawdzałem.
Niestety trick z katalogiem odpada, bo karta ma iœć to transmitera FM w
samochodzie, a ten nie widzi pod katalogów. Coœ mi się przypomina, że w
systemie plików FAT jest ogranicznie liczby plików w katalogu głównym?
Wszelkie sugestie mile widziane :-)

--
Pozdrawiam :-)
Tomek B.