Re: Moj pierwszy raz - skladanie PC

Autor: eFTe <ftrott.kasujto_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 14:17:50 MET DST

de Fresz pisze:

> Plyta - mysle o czyms na chipsecie V38 - pomijajac wydajnosc, PCI-E 2.0
> x 2 wydaje sie byc dosc przyszlosciowe, gdybym przypadkiem postanowil za
> jakis czas zmienic karte na nowsza, lub dolozyc druga (np. w crossfire).
> Choc wciaz nie jestem przekonany, czy nie wystarczy cos na P35?

Jeszcze naszła mnie taka refleksja. JA bym nie ładował sie w najnowsze
chipsety w najdroższych płytach. P35 a nawet P31 wystarczy w zupełności.
    Można kupić gigabyta za 160 zł który oprócz braku crossfire obsłuży
wszystko. Za jakiś czas chcąc rozbudować (powiedzmy za 1,5 roku) będzie
można kupić kartę dużo mocniejsza od obecnie dostępnych nie ociekając
sie do crossfire. Generalnie radze nie lecieć w koszty myśląc "ma
starczyć na lata". Bo taniej i efektywniej wychodzi zazwyczaj jednak coś
zmienić częściej za mniejsze pieniądze, a po drugie jeżeli za 3 lata
będziesz chciał coś znacznie zmienić, to i tak trzeba będzie zmieniać
prawie wszystko (nowa podstawka pod procesor itd.).

pzdr
eFTe