Czy mozna podzielic dysk USB na partycje i jedna zaszyfrowac TrueCryptem

Autor: dmocha <dmocha_toniepotrzebne_at_itoteæ_gmail.com>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 13:56:22 MET DST

Kupiłem dysk FreeAgent Go zewnętrzny przenośny podłączany pod USB.
Fabrycznie dysk zawiera jedną partycję.
Chciałbym ją podzielić na klika mniejszych partycji i jedną z nich
zaszyfrować TrueCryptem.

Znalazłem kilka ciekawych polskich opisów (niestety mój angielski jest zbyt
słaby, żeby skorzystać z bogatego zapewne manuala dostarczonego do
oprogramowania) na stronach (może się komuś przyda):
http://dyski.cdrinfo.pl/artykuly/truecrypt5/
http://cdrlab.pl/article_wstep_6363.html
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/printve...ion_152493.html
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_124883.html

Na stronie artykułu z pierwszego linku znalazłem m. in. tekst:
CYTAT
...W ten sposób można szyfrować dyski zewnętrzne, wewnętrzne, pen drive’y i
inne tego typu urządzenia. W przypadku dysków wewnętrznych możliwe jest
szyfrowanie pojedynczych partycji, niemożliwe jest zaszyfrowanie całego
dysku...

Nie ma co prawda wzmianki o dyskach USB, ale nie chcę niczego zepsuć i stąd
moje pytanie do osób które może już taki temat przerabiały praktycznie.
Czy istnieją jakieś przeciwskazania do podziału dysku USB na klika partycji
i zaszyfrowania jednej z nich?