Jak korzystac z dwoch roznych windowsow na jednym kompie tak zeby sie wzajemnie nie widzialy

Autor: dmocha <dmocha_toniepotrzebne_at_itoteż_gmail.com>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 13:53:44 MET DST

Mam komputer z jednym dyskiem twardym SATA podzielonym na kilka partycji.
Zainstalowany jest na nim Windows XP Home pl. W tej chwili są utworzone
profile.
Chciałbym dokupić drugi dysk i drugiego windowsa XP (a może vistę, jeszcze
się nie zdecydowałem) i zainstalować na nim ten drugi system.
Wiem jak to zrobić bo juz kiedyś to robiłem. Tyle, że teraz chciałbym mieć
oba systemy tak ustawione, żeby, zarówno jeden jak i drugi windows, nie
widziały się wzajemnie ani nie widziały się również pod jednym (każdym)
windowsem oba dyski.
Czy istnieje jakiś prosty sposób lub darmowe oprogramowanie którym można to
zrobić?
Czy (o ile istnieje taki sposób muszę na nowo instalować działający
poprawnie sytem?