Re: czy sa skanery sieciowe?

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 20:18:10 MET DST

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:g4svcl$iff$1@node2.news.atman.pl...

> To problem programu a nie skanera. Co właściwie chcesz skanować?

no wiem, ze to problem programu ale zazwyczaj oprogramowanie jest ze
skanerem czyli wybierajac marke skanere de facto zazwyczaj decydujemy sie na
dolaczony do niego soft z jego wadami i zaletami

glownie beda skanowane dokumenty, chodzi o to, ze jak przyjdzie klient do
biura i bedzi epotrzebowal kopie czegos to zeby nie czekal 10 min az sie
uruchomi program, wyklika odpowiednia funkcje i pozniej wrzuci to na
drukarke

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/