Re: jaka karta agp?

Autor: przemo <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Mon 07 Jul 2008 - 20:14:02 MET DST

Użytkownik "kto pyta nie bladzi" <stefankupa@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g4tlrm$qiv$1@inews.gazeta.pl...
> Po probie z demkiem NFS Prostreet zastanawiam sie jaka karte graficzna
> warto kupic (zamiast obecnego R9550 128MB) do komputera z procesorem P4
> 3200 MHz.

Coz - obecnie najsilniejszymi kartami na AGP sa Radki 3850. Cena cos koło
500 zl. Polecam rozwazenie calkowitego uprgadu kompa, bo za cene tego radka
mozna kupic juz radki z nowej serii 4850, tyle ze na PCI-Express. Ja mam ten
sam problem w sumie. Mam obecnie P4 3.2 GHz + GF 6800. Zamiast kupowac karte
za 500 zl, ktora i tak za pol roku ledwo pociagnie nowosci postanowilem
zrobic uprgade kompa. Uprgade, a w zasadzie zmiane bo ze starego zostanie
tylko obudowa Chieftec CX 05-SL-SL-B i dysk Samsunga Sata I 160 GB oraz
nagrywarka Asusa.