Re: Problem z UPS APC Smart 1000

Autor: tower <towern_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Jul 2008 - 20:21:11 MET DST

BartekK wrote:

> Sprawdz co ile masz ustawione "self test" w jego parametrach.
> Prawdopodobnie się włącza test, który się wywala. Ten ups ma kilka
> przekaźników odpowiednio podłączających transformator i falownik, gdy
> jest 230v - pracuje ok, gdy przechodzi na baterie - też może pracować
> ok, a gdy ma włączyć avr (dla za niskiego/za wysokiego napięcia) -
> któryś styk na przekaźniku jest wypalony i kończy się całkowitym
> odcięciem zasilania. Podobne objawy są dla wypalonego przekaźnika "od
> pracy całkiem na bateriach" - niby baterie ok, test przechodzi ok, a
> [...]
Witam!

Stawiam na uszkodzenie przekażników (generalnie chciałbym się zająć
wszystkimi). Przegrzebałem nieco sieć i okazuje się że sporo osób ma
podobne problemy z nimi. Wylutowałem jeden i okazuje się, że dostęp do
ich wnętrza jest żaden. Chociaż czytałem na elektrodzie, że ktoś tam
próbował je rozbrajać i ożywiać i ponoc się udało.

W zwiazku z tym mam pytanko, czy próbowac walczyć z nimi czy od razu
szukac zamienników? Jakie to sa pieniądze?

Dla formalności: tu sa fotki segmentu przekaźników
h t t p : / / towern.mine.nu/ups_apc_foto/

Dzieki, pozdrawiam!