Re: Laserjet 1300 vs Phaser 3250

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Jul 2008 - 16:46:25 MET DST

Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g4nnf8$f8e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>

> Czy warto wymienić drukarkę HP LaserJet 1300 na Xerox Phaser 3250DN?
>
> Główna różnica to duplex i szybszy procesor. Pomijając koszty, czy Phaser
> zapewni podobną kulturę pracy? Szybki wydruk pierwszej strony itp? Miał
> ktoś
> do czynienia z obiema?

Dupleks chyba możesz wstawić także do 1300, a szybkość procesora - to są
pewnie różne sztuki, więc porównywanie herców nie ma większego sensu. Czas
oczekiwania na 1 stronę jest podobny. 1300 należy do tej linii drukarek HP,
które są nie do zdarcia.
Nie miałem w ręku 3250, ale moje podejrzenie wzbudza informacja o
minimalizacji wymiarów, gdyż za tym najczęściej idzie wysoki koszt druku
strony. Prawdopodobnie niczego także nie zyskasz na jakości.

Jednym słowem jeśli ta 1300 jeszcze dycha nie wymieniałbym jej.