Re: Wybór notebooka dla kobiety

Autor: Rob <nie_at_podanytutaj.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 17:44:55 MET DST

> Kilka podobnych znajomych wybierałem i moje sugestie są takie:
> - celować w starsze modele z Pentium-M albo nawet Celeron-M (z tym, że
> tu będzie gorzej z pracą na bateriach ale taki Siemens Amilo Pro V2000
> z Celeronem-M 1500 MHz >4 bite godziny na baterii pracuje - to akurt
> taki sobie przykład bo tych modeli juz chyba nowych nie ma w sklepach
> ale można, jak widać)

moj macbook tez dlugo dziala na bateriach ale mac odpada bo dla pewnych
osob openoffice jest nieprzyswajalny (szczegolnie edytor rownan)

> - można je teraz za niewielkie pieniądze znaleźć
> - dodatkowym atutem starszego modelu będzie licencja na XP - osobiście
> unikałbym Visty ale co kto lubi

moze byc vista moze byc xp, tak jak napisalem
oba sa dopuszczalne, wiadomo ze jesli bedzie xp to komputer
bedzie "lepiej" chodzil, ale jak sie nie ma co sie lubi...

> - a propos XP - musi być Windows? Bo jeżeli Ubuntu to wlaśnie
> nienajnowsze modele będą idealne - lepsze wsparcie (zwykle)
> - XP spokojnie zadowoli się przy takich kryteriach 1024 MB pamięci -
> co nie jest bez znaczenia bo DDR droższy niż DDR2

jw

> - co do ekranu - to trzeba wybadać co ONA lubi i czego na ekranie
> potrzebuje, czy ma problemy ze wzrokiem itd. - bo niektórzy chcą 15
> cali i 1024x768 a inni 12-13 cali przy wyższej rozdzielczości - to
> robi różnicę, jeżeli laptop ma być noszony.

wzrok ok, a co do testow to juz zostaly przeprowadzone "organoleptycznie"
na moich notebookach i zadowalajace jest cos w okolicach
1024x768 do 1280x800 (przy 15' ekranie) - wiec wybor spory

> Najlepiej pokazać gdzieś w
> sklepie jak to w praktyce wygląda żeby potem nie było problemu.
> - no i na koniec... musi być nowy?

zdecydowanie nowy

dziekuje
pozdrawiam