Re: Strona o OC

Autor: Maurycy123 <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 22:51:44 MET DST

> CAS? google nie pisze ?chyba nie powinieneś się interesować podkręcaniem
> procesorówjeśli nie wiesz "co daje" CAS...

Centrum Aktywnosci Seniora?
Centrum Analiz Spolecznych?

Na drugiej stronie nie bylo juz nic ciekawego do zacytowania.
Sam nie wiem co to znaczy CAS chociaz sprzetem komputerowym troche sie
zajmuje (czytaj: poprawiam po duzych firmach komputerowych).
Ta grupa jest po to aby pomoc a nie wysylac na google.
Na googlach trzeba dobrze zadac pytanie.
Czasami szukalem przez tydzien. A na drugi dzien inaczej zadalem pytanie i
mialem dziesiatki odpowiedzi.

Na google wysylaja Ci co sami nic nie wiedza.

Pozdrawiam.
Maurycy123.