Re: Quake 4, Oblivion, Prey

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 12:23:51 MET DST

Thu, 03 Jul 2008 11:11:03 +0200, na pl.comp.pecet, OMSON napisał(a):

> LOL
> To nie zawracaj sobie dupy pajacu - nikt Cię nie zmusza do czytania. :)
>
> Nie chwale sie własnym komputerem, tylko złożonym dla syna kolegi na
> podstawie informacji zdobytych na tej grupie. To, że podaje działanie
> komputera z nowymi grami nie wynika akurat z próżności tylko z całego
> wątku, gdzie konfrontowałem z grupą poszczególne elementy komputera.
> Natomiast gry (płynność działania), są wymiernym i praktycznym dowodem,
> że graty są dobrze dobranie i można się taką konfiguracją sugerować
> [...]

No i o.k. "graty są dobrze dobrane..." skoro gry chodzą płynnie więc po
jakiego grzyba to ciagnąć i zaśmiecać grupę ? Czekasz na oklaski czy co ?

p.s. - na twoje osobiste wycieczki spuszczę zasłonę miłosierdzia bo i co tu
komentować, ja może jestem debil ale sądząc po twoich wypowiedziach ty też
do zbyt ciekawych osobników nie należysz.

--
Boję się: drewnianych koni, podłego alkoholu i młodych dziewcząt dających
mi prezenty...