Re: Quake 4, Oblivion, Prey

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 11:11:03 MET DST

hill_thebill pisze:

> człowieku wejdź sobie na jakies forum o benchmarkach i tam sie chwal swoim
> wypasionym komputerem, a nie zawracasz dupę co parę postów :(

LOL
To nie zawracaj sobie dupy pajacu - nikt Cię nie zmusza do czytania. :)

Nie chwale sie własnym komputerem, tylko złożonym dla syna kolegi na
podstawie informacji zdobytych na tej grupie. To, że podaje działanie
komputera z nowymi grami nie wynika akurat z próżności tylko z całego
wątku, gdzie konfrontowałem z grupą poszczególne elementy komputera.
Natomiast gry (płynność działania), są wymiernym i praktycznym dowodem,
że graty są dobrze dobranie i można się taką konfiguracją sugerować
chcąc grac w nowe tytuły takie jak wymieniłem (lub takie jak poleca
inni, a ja moge to zweryfikować).

Pzdr, OMSON

P.S. Twój nick sugeruje szczyt debilizmu? :)

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.