Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: tg <a_at_b.cpl>
Data: Thu 03 Jul 2008 - 00:43:02 MET DST

Tomaszek w news:g4frff$ftm$1@atlantis.news.neostrada.pl napisal:
> zamierzam jej wyciągać, choć sporadycznie już jej używam, to jednak nie wadzi
> mi ona. System jak już napisałem instaluje rzadko, więc dodanie sterowników do
> SATA nie stanowi dla mnie problemu. A tylko z tego powodu nie będę sobie robił
> oddzielnej instalarki. Kiedyś sprawa bardzo mnie

ale jaki jest sens montowac stacje, szukac dyskietki bez badow,
rozpakowywac na nia stery itd itp skoro wiekszosci ludzi sluzy
ona tylko do podawania sterow sata dla xp? nie lepiej odzalowac te 60
groszy i kilka minut wiecej niz przygotowanie dyskietki (bo jakos juz
ladnych pare lat tego w pudelkach z plytami nie widzialem) i miec
szybko i sprawnie zainstalowany system (i to w dodatku bez wyjmowania
oryginalnego nosnika z pudelka zeby sie nie porysowal...)

1,44 MB to ilosc obecnie tak smiesznie mala ze do niczego innego sie
nie przydaje