Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 14:13:15 MET DST

Andrea pisze:
> Ty poważnie mówisz że to mniej zachodu? Przecież to jest dosłownie kilka
> minut i przy tym nie wymaga grzebania w komputerze :)

Poważnie, biorąc pod uwagę, że stację mam zamontowaną na stałe i nie
zamierzam jej wyciągać, choć sporadycznie już jej używam, to jednak nie
wadzi mi ona. System jak już napisałem instaluje rzadko, więc dodanie
sterowników do SATA nie stanowi dla mnie problemu. A tylko z tego powodu
nie będę sobie robił oddzielnej instalarki. Kiedyś sprawa bardzo mnie
zajmowała ( jak zaczęła się moda na niemontowanie stacji dyskietek ) I
nawet spłodziłem w tej sprawie małego arta:
http://www.i-slownik.pl/2,46,nie,taka,dyskietka,straszna,.html

Miłej lektury

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |