Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 17:15:06 MET DST

"Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> wrote in message
news:g4g5fg$loc$1@news.onet.pl...

> Bios to może nawet z poziomu windowsa zaktualizować. Całą reszte wykona z
> karty pamięci albo CD. Sterowników jak brakuje w XP to sobie dorzuci do
> płyty instalacyjnej i po problemie.

> A po co ma kupować starego grata który zabiera miejsce i jest szpetny
> skoro to samo można zrobić z użyciem CD ? Bez sensowne jest szukanie
> rozwiązań opartych o archaiczny sprzęt skoro to samo można wykonać z
> użyciem dzisiejszego sprzętu. Szczególnie że są to sytuacje niecodzienne z
> którymi znaczna większość użytkowników w ogóle nie będzie miała
> styczności.

szanowny kolego/kolezanko, rzadko tak sie wyrazam ale bzdury piszesz
skoro napisales o wiekszosci uzytkownikow, to ta wiekszosc niestety ma
mgliste pojecie o komputerach i nawet nie bedzie wiedziala co to znaczy
"dorzucic sterowniki do plyty instalacyjnej" ani co to jest livecd z
linuksem, ani nawet co to jest linux
nie wiem jakie masz doswiadczenie w branzy IT ale z tresci Twoich postow
wynika ze wbrew pozorom nie takie duze (fanboy?)
wiecej pokory zycze
pzdr.,
uC