Re: nowe komputery & stacja dyskietek

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 17:14:37 MET DST

Artur M. Piwko wrote:
> Zestaw CPLD/FPGA Xilinxa kupiony rok temu mogę podłączyć za pomocą
> dwóch przejściówek - jedna LPT druga LPT. Oczywiście na płytce jest
> gniazdo USB do zasilania urządzenia. Żebyś się nie czepiał, że stare.
> :>

Drukarki na LPT też można jeszcze kupić :) Tylko czym innym jest dopasowanie
peryferii sprzętu do starego PC a co innego budowanie nowego zestawu PC. Bo
mając USB kupisz sprzęt pod USB, mając FireWire kupisz pod FireWire. Nie
mając LPT i RS232 nie traci się nic bo zawsze istnieje szeroki wybór nowego
sprzętu pod USB i FireWire.

--
Pozdrawiam
Fenio