Re: Fujitsu-Simens laptopy

Autor: Tommygun <pepeshbeztego_at_poczta.fm>
Data: Tue 01 Jul 2008 - 19:57:13 MET DST

taoiseach@wp.pl pisze:
> Ma ktoś może taki laptop z najniższej półki cenowej?
>
> Jakie są wasze opinie na temat tego producenta zwłaszcza w kwestii o
> jakości i wydajności.

mam amilo pro v2030 od 2 lat, 2 razy zostal zalany kawa a ppotem piwem,
po wyschnieciu i bez czyszczenia dziala nadal bez zarzutu, co prawda nie
jest uzywany mobilnie tylko caly czas stoi na biurku, ale nic mu sie nie
odlamalo i nic mu nie odpadlo. Po okolo miesiacu od zakupu wiatrak na
procku zaczal chalasowac jak odrzutowiec ale wystarczylo posmarowac,
urzylem jakiegos kremu bo nie chcialo mi sie czekac az serwis sie z tym
rozprawi. Dziala poprawnie do tej pory.