Re: Fujitsu-Simens laptopy

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Tue 01 Jul 2008 - 21:18:30 MET DST

taoiseach@wp.pl pisze:
> Ma ktoś może taki laptop z najniższej półki cenowej?
>
> Jakie są wasze opinie na temat tego producenta zwłaszcza w kwestii o
> jakości i wydajności.

Może nie o Amilo ale:
Lifebook C - problemy ze sztywnością obudowy powodowały mikropękniecia
płyty głównej => 2 x wymiana MB w ramach gwarancji. Rozkręcające się
śrubki => uszkodzenie zawiasu matrycy.
Lifebook E - dużo lepsza sztywność obudowy. Lepsze właściwości mobilne
(mam teraz 2 baterie - jedna standardowa, druga zamiast cdrom).
Klawiatura niestety gorsza niż w poprzednim modelu z serii C. A
dokładniej: gorsza praca klawiatury, moim zdaniem spowodowana przez
dodanie ochrony przed zalaniem. Beznadziejny rozkład klawiszy, głównie
dostęp do klawiszy HOME/ END wymaga naciśnięcia klawisza Function.
Oznacza to czasami konieczność naciśnięcia 4 klawiszy jednocześnie aby
uzyskać oczekiwany efekt.

Jesli chodzi o wydajność to wszystkie laptopy z tymi samymi bebechami
będą mieć podobną.

--
pozdrawiam
Piotr