Re: GeForce FX Go5600 (laptop) - problem

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 21:53:04 MET DST

Dnia Sun, 29 Jun 2008 13:20:57 +0200, Piotrek napisa艂(a):

> U偶ytkownik "Corrlnj" <corrlnj@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

> IMO otw贸rz lapka i sprawd藕 czy co艣 tam si臋 nie poluzowa艂o na z艂膮czu -
> najlepiej wyjmij kart臋 i wsad藕 ponownie oczywi艣cie najlepiej by艂oby co艣
> wsadzi膰 zamiast i sprobowac jak w贸wczas dziala

Wiesz jak ci臋zko dosta膰 kart臋 do starego lapka? Szanse ma marne, chyba,
偶e takiego samego lapka by w r臋ce dosta艂.
Ale motyw z przeczyszczeniem kompa jest dobry. Warto rozkr臋ci膰 co si臋 da,
przedmucha膰 itp., poskr臋ca膰 z powrotem wszystko dok艂adnie.

--
pozdrawiam,   pioruns