Re: Nowy LCD do 1450PLN PVA vs TN

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 20:08:40 MET DST

> Jako konsument masz nie tylko prawo rozpakować, ale nawet w ograniczonym
> zakresie korzystać z zakupionego produktu przed jego zwrotem - patrz
> art. 7 ust. 3 (konieczność umożliwienia "zwykłego zarządu"). Gdy towaru
> nie można rozpakowywać to jest to wyraźnie zaznaczane,

Przypomnę tylko po raz setny :) że cały czas nie rozwiązana jest sprawa
blistrów, konia z rzędem temu kto skutecznie zwróci do sprzedawcy bez
sprawy w sądzie towar w rozciętym blistrze a w blistrach sprzedaje sie
ostatnio całkiem zaawansowane technicznie produkty jak np mp3 czy mp4,
których nie sposób ocenić bez włączenia i odsłuchu. Ale to chyba wynika
z mentalności klientów. Dla mnie sprzęt nowy to taki, który nie nosi
śladów używania (ale nie chodzi mi o odcisk palca), jest w pełni sprawny
i ma gwarancje plus dowód zakupu. Wolę żeby sprzedawca rozciął blister i
sprawdził czy wszystko jest OK niż żeby przysłał mi sprzęt który zaraz
po zakupie będę musiał odsyłać do naprawy. Fakt że ten sprzęt ktoś kupił
i zwrócił jest dla mnie bez znaczenia, są jednak tacy dla których sprzęt
nowy jest równoznaczne z tym że nigdy nie był dotykany ani odpakowany.