Re: Wymiana danych

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 15:31:06 MET DST

Dnia Sat, 28 Jun 2008 13:11:46 +0200, Andrzej napisa艂(a):

> [...]
> - Wi-Fi
> - IEEE 1394 (optional)
>
> W najbli偶szym czasie kupi臋 laptopa wyposa偶onego co najmniej w: - Wi-Fi
> (chodzi mi o mo偶liwo艣膰 korzystania z HotSpot贸w) - BlueTooth (chodzi mi o
> mo偶liwo艣膰 traktowania kom贸rki jak modemu
> tam gdzie brak HotSpot贸w)
>
> Mam r贸wnie偶 zamiar wymieni膰 kom贸rk臋 na tak膮 wyposa偶on膮 w: - BlueTooth
> - by膰 mo偶e tak偶e w Wi-Fi
> - ewentualnie w podczerwie艅
>
> Pytania:
>
> Jak najlepiej wykorzystywa膰 to wyposa偶enie do przesy艂ania danych mi臋dzy

Komp-laptop -> przed kabel LAN albo pendrive'a
Komp-kom贸rka -> przez laptopa:) A jak ustawisz dobrze po艂膮czenie, to
przez WiFi mo偶esz (je艣li kupisz kom贸rk臋 z WiFi)
Laptop-kom贸rka -> przez Bluetooth

> Chodzi mi tu o przesy艂anie drobnych danych, w tym z synchronizacj膮,
> bowiem wi臋ksze pliki mam zamiar przenosi膰 mi臋dzy komputerem a laptopem
> przy pomocy p艂ytek CD/DVD.

Daj sobie spok贸j z p艂ytkami, nie lepiej kupi膰 skr臋tk臋 za par臋 z艂 i 艂膮czy膰
si臋 kablem?

> Czy w celu przenoszenia danych przy pomocy Wi-Fi jest potrzebny jaki艣
> kabel? Je艣li tak, to jak taki slot na p艂ycie g艂贸wnej wyprowadzi膰 na ty艂
> komputera?

Jaki kabel? WiFi to jest przecie偶 jak sama nazwa wskazuje, sie膰
bezprzewodowa.

> W jakiej sytuacji wyposa偶enie kom贸rki w podczerwie艅 mo偶e by膰 bardziej
> potrzebne ni偶 w BlueTooth?

Chyba nie ma takiej sytuacji. Podczerwie艅 to ju偶 technologia historyczna,
no, mo偶e w pilotach od telewizora popularne jeszcze;)

--
pozdrawiam,   pioruns