Wymiana danych

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 13:11:46 MET DST

Witam!

Mój stacjonarny komputer jest wyposażony m.in. w:
- porty USB 2.0
- Wi-Fi
- IEEE 1394 (optional)

W najbliższym czasie kupię laptopa wyposażonego co najmniej w:
- Wi-Fi (chodzi mi o możliwość korzystania z HotSpotów)
- BlueTooth (chodzi mi o możliwość traktowania komórki jak modemu
                  tam gdzie brak HotSpotów)

Mam również zamiar wymienić komórkę na taką wyposażoną w:
- BlueTooth
- być może także w Wi-Fi
- ewentualnie w podczerwień

Pytania:

Jak najlepiej wykorzystywać to wyposażenie do przesyłania danych
między tymi urządzeniami?
Chodzi mi tu o przesyłanie drobnych danych, w tym z synchronizacją,
bowiem większe pliki mam zamiar przenosić między komputerem
a laptopem przy pomocy płytek CD/DVD.

Czy w celu przenoszenia danych przy pomocy Wi-Fi jest potrzebny
jakiś kabel? Jeśli tak, to jak taki slot na płycie głównej wyprowadzić
na tył komputera?

W jakiej sytuacji wyposażenie komórki w podczerwień może być
bardziej potrzebne niż w BlueTooth?

Pozdrawiam
Andrzej