Re: HD4850 vs ?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 09:49:03 MET DST

Był 25 czerwiec (środa), gdy o godzinie 19:05 *Szarlih* w pocie czoła
naskrobał(a):

> w ciągu dwóch tygodni ostatecznie składam komputer (ostatecznie wyklucza
> opcje "poczekaj jeszcze miesiąc"), dość mocno nastawiony również na gry,
> w planie był 8800GT, ale po premierze nowego Radeona sprawa wygląda
> inaczej... wszystko pięknie, tylko martwią mnie te chłodzenia i 80
> stopni C w idle na zmniejszonym poborze prądu. latem komputer stoi w
> dość nagrzanym miejscu i raczej nie lubię hałasu.
To na pewno chodzi o temperaturę w stresie. Mało prawdopodobne by w idle
rozgrzewała się do 80 stopni (chyba, że chłodzenie źle założone), a
podczas pracy do ...150 stopni?? Eeee, ktoś źle napisał i poszła
plota...

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2008-06-27 09:46:46