Re: jak polaczyc dwa pecety

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 22:50:10 MET DST

" 666" napisał:

> Napisz mi, jak na w2k wpuscić kogoœ z tej samej grupy roboczej,
> ale z w98se na pokładzie, powaznie pytam.

Tak samo, jak z każdego innego innego windzianego systemu.
Zakładajšc na serwerze konto o takiej samej nazwie i z takim samym hasłem,
jak na kliencie. Dodatkowo należy ustawić odpowiednie prawa NTFS. To
wszystko jest opisane w linku, który gdzieœ tu w wštku sam podałeœ.
FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR