Re: Duży, przyzwoity dysk

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 19:00:41 MET DST

"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message
news:g3vpt8$5qo$1@achot.icm.edu.pl...

> Niesamowite, ze czesc Twoich opinii jest zawsze przeciwstawna opinii
> ogolu, IBM nigdy nie robil sam dyskow (robilo je Hitachi) i padaly cale
> serie po czym w koncu zaprzestano produkcji. Seagate moze robi i dobre ale
> strasznie glosne i chroboczace, natomiast Samsung mi zaden nie padl (a
> mialem ich sporo, wiecej niz 10).

U mnie w firmie, śa same SEAGATEy - niektóre mają 6-8 lat są wieęce leciwe.
Zero problemów,. a ten "chrobot i hałas" to jakaś wielka bzdura. Nie
słyszałem głośnych SEAGAEtów, a tylko w moim pokoju jest kilkanaście
komputerów z nimi. Tak naprawdę to w ogóle nie słyszałem głośnych dysków
PATA / SATA,. głośne są Raptory, SCSI i SAS, ale też bez przesady !