Re: Duży, przyzwoity dysk

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 12:09:46 MET DST

ZASK pisze:

> Najlepsze dyski ponoć robi SEAGATE/MAXTOR i WESTERN DIGITAL, tak mówią
> eksperci i kumple ze sklepu komputerowego. Ja jednak używam HITACHI i
> jestem
> bardzo zadowolony i następne dyski jakie kupie to też będą HITACHI. Sporo
> złego natomiast słyszałem o Samsungach (ponoć walą się jak muchy), nie wiem
> jak jest z IBM-ami. IBMy kiedyś były dobre, a teraz nie wiem czy nie kupili
> ich chińczycyc (lenovo)?. Ja ogólnie polecam HITACHI.

Niesamowite, ze czesc Twoich opinii jest zawsze przeciwstawna opinii
ogolu, IBM nigdy nie robil sam dyskow (robilo je Hitachi) i padaly cale
serie po czym w koncu zaprzestano produkcji. Seagate moze robi i dobre
ale strasznie glosne i chroboczace, natomiast Samsung mi zaden nie padl
(a mialem ich sporo, wiecej niz 10).

--
Pozdrawiam,
Maciek