Re: HD4850 vs ?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 20:35:59 MET DST

> wiadomo coś o modelach HD4850 z niereferencyjnymi systemami chłodzenia?
> (Google mi nie pomogło)

Czytając opisy 4850 w sieci znalazłem info, że Ati już zgodziło się na
przygotowanie niereferencyjnych systemów chłodzenia i pierwsze takie karty
powinny się pojawić w ciągu dwóch tygodni.
Wyczytałem też, że temperatura jest w dużym stopniu zależna od sterowników,
które trzeba zainstalować jak najszybciej po wstawiniu karty do komputera -
przy testach bez sterowników wieszała się po 10 minutach, po zainstalowaniu
jak ręką odjął czyli w miarę chłodno ;)

Pzdr
Jacek