komp się resetuje przy wychodzeniu z hibernacji

Autor: Leszek <leszek47_at_usuntopoczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 09:34:41 MET DST

Cześć,

Zmieniłem w kompie bios (nie wgrywając bezpiecznych ustawień), proca, kartę
graficzna i przeinstalowałem system. Na początku opcja zamykania systemu
'Stan wstrzymania' była wyszarzona. Po jakimś czasie uaktywniła się i
zahibernowałem kompa. Gdy poruszyłem myszą, żeby go wybudzić z hibernacji,
komp się zresetował.

Jaka może być przyczyna? Przed modernizacją hibernacja działała prawidłowo.

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek