Nie "wpuszcza" strony

Autor: salonowiec <debrza_remove_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 09:16:59 MET DST

Mam internet z "Astry", modem, z którego idą dwa łącza na dwa komputery. I
na tym komputerze "podrzędnym" nie mogę otworzyć strony polityczni.pl,
Firefoks daje "Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w
sposób uniemożliwiający jego ukończenie." natomiast IE "miele" bez końca. A
na tym "ważniejszym" komputerze wszystko jest OK. Uwolniłem wszelkie
ciasteczka, unieruchomiłem antywirus - nie pomaga. Gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam...