Re: Nowa linia zasilaczy półpasywnych Tacens VALEO II 600 / 700

Autor: <cichy_at_hell-spy.de>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 20:36:27 MET DST

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości
news:75a72626-9f35-4b18-abf9-8112f4e74fac@c58g2000hsc.googlegroups.com...
On 22 Cze, 19:58, Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:

>Chciałbym jakiejś dodatkowej opinii.

To nie tutaj :) zwłaszcza jak poruszasz temat zasilacza i to jeszcze
mocniejszego niż 300W - ten temat uruchamia zawsze grupę malkontentów od
mocy zasilaczy :)
Po co komu zasilacz 800W skoro komp potrzebuje raptem niecałe 300? Pewnie po
to po co komuś auto z silnikiem 3.0litra wyciskające 250km/h - tylko jaki
jest sens kupować takie auto skoro można jeździć maksymalnie 90 ?

pozdr
Cichy