Re: Nowa linia zasilaczy półpasywnych Tacens VALEO II 600 / 700

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 20:22:53 MET DST

On 22 Cze, 19:58, Jacek Popławski <jp...@interia.pl> wrote:

> Czy to jest reklama?
Broń Boże, tak tylko wyszło. Od pewnego czasu szukam cichego
zasilacza, i trafiłem na forach na te półpasywne z dość mocno
entuzjastycznymi opiniami, to w takim duchu napisałem, bo mi sie
udzieliło :-)).
Wiem, że ich deklarowana moc jest zawyżona względem rzeczywistej,
ponadto wadą dotychczasowych było pobieranie ciepła z budy i mniej
wydajne chłodzenie radiatora, co powodowało częstsze włączanie fana.
Chciałbym jakiejś dodatkowej opinii.
Pozdr. - J