Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 15:20:19 MET DST

"Jan Strybyszewski" g3ac0m$e7d$1@news.onet.pl

> Coraz krocej niestety, zaloze sie ze twoj core2dupo zdechnie szbciej niz
> taki Pentium 2 na Slot 1

Jesteś po prostu popierdolony. (czytaj --> jesteś ignorantem
i masz ***żadne*** pojęcie o żywotności urządzeń) Ja mam obok
siebie dwa komputery, które już żyją na tym świecie niemal po
10 lat każdy -- oba są sprawne. Kilka metrów ode mnie jest
jeszcze starszy komputer -- też sprawny. A kilka metrów pode
mną, w garażu mam samochód z 1984 roku, którym mógłbym teraz
pojechać do Hiszpanii, gdybym zechciał. :)

> Tysiac godzin to swieci w laboratorium chyba ze stabilizowanym napieciem
> i zasilaniem ktore kosztowalo wiecej niz caly twoj dom :)

Żarówka ,,zwykła'' nie potrzebuje stabilnego napięcia zasilania.
Kiedyś halogenowe takiego potrzebowały z uwagi na halogenki
i odprowadzanie par wolframu do włókna. Teraz to już historia. :)

> A ty co jakies kompleksy masz czy tez moze poczuwasz sie za jakiegos
> lepszego od tych Polakow

***Za lepszego.***

> Nie musisz nam pisac o problemach z alkoholem wspolczujemy podac adres poradni AA ?

Do której chodzisz? Chyba nie. :) Ja jestem abstynentem niemal w 100%.
Czasami mnie ktoś testuje i częstuje kieliszkiem wina, aby sprawdzić,
czy nie jestem alkoholikiem, bo abstynenci to zazwyczaj alkoholicy. :)
Problem w tym, że ja nie mam nałogów. :)

> Trol prawdziwy trol

Eneuel -- prawdziwy Eneuel. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'