Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 09:03:51 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> "Jan Strybyszewski" g37is3$etm$6@news.onet.pl

> Czyli jaka?

zapytaj inzynierow nie marketoidow

> Przekaż swoje sugestie producentom dysków. Może nie przewidzieli tego, co Ty. ;)

Inzynierowie o tym wiedza tylko marketing jest od wizerunku wiec po co
gadac i tak dysk pojdzie na zlom

> To, że Ty nie potrafisz zbudować długowiecznego dysku (a być może nawet
> niczego trwałego i użytecznego w ogóle) nie oznacza od razu tego, że
> i inni nie potrafią. :)

Oczywiscie a ty lykasz kit od merketingu jak mlody pelikan

> -=-
>
> Zakładasz, że producent dysku jest głupszy od Ciebie, że nie zna podstaw
> fizyki piętnastowiecznej i jednocześnie kupujesz jego dyski. :) To jak
> z radzieckimi, którzy małpowali niemal wszystko z Zachodu i jednoczenie
> twierdzili, że Hamerykańce są głupie. :)

To nie inzynier co wymyslil dysk jest od instrukcji. W instrukcji pomija
sie takie rzeczy bo po co klientowi to mowic. i prosze nie pisz mi ze
dyskow nie obowiazuje fizyka

> Brutalna prawda jest taka, że zdecydowana większość urządzeń jest wykonywana
> solidnie i świadomie. To, że Polacy mają takie sobie osiągnięcia w produkcji
> czegokolwiek, że zazwyczaj zadawalają się byle czym, że raczej koncentrują
> się na chlaniu i zbieraniu pieniędzy na ,,cele wyższe'' oraz na dowodzeniu
> nieprawdy (zaprzęgając nierzadko do tego dowodzenia wszechmoc Bożą), niż
> na pożądaniu doskonałości -- to smutny fakt. :)

Marketing i nowomowa

> -=-
>
> Gdybyś zapoznał się ze sprzętem innym niż buble, zauważyłbyś, iż niektóre
> urządzenia pracują poprawnie niewiarygodnie długo.

Coraz krocej niestety, zaloze sie ze twoj core2dupo zdechnie szbciej niz
taki Pentium 2 na Slot 1

> Zajdź sobie chociażby do ,,galerii'', a być może znajdziesz tam wydajne źródła
> światła, które przeżyją ściany budynków owych ,,galerii'', :) choć ,,zwykła''
> żarówka świeci tysiąc godzin, a ,,zwykła'' lampa wyładowcza potrafi świecić
> 50 tysięcy godzin...

Tysiac godzin to swieci w laboratorium chyba ze stabilizowanym napieciem
i zasilaniem ktore kosztowalo wiecej niz caly twoj dom :)

> I to tyle mego udziału w tym głupkowatym wątku.
> Można zazdrościć do bólu innym tego, że potrafią coś dobrze
> produkować, ale nie zmienia to faktu, iż przeciętny dysk
> twardy (czy sztywny) pracuje bezawaryjne pół miliona godzin. :)

W idealnych warunkach. Masz ty serwerowanie ? U mnie padly 3 dyski w 3
letnich serwerach wiec to JEST NIEMOZLIWE tak ?

> Fakt -- daleko Polakom do produkowania takich cudeniek, ale
> najgorętsze pragnienia uznania czegoś za bzdurę nie nabiorą
> mocy sprawczych. :) (możesz modli się i błagać Boga o to,
> aby dyski padały szybciej, ale dyski są takie, jakie są)

A ty co jakies kompleksy masz czy tez moze poczuwasz sie za jakiegos
lepszego od tych Polakow

> -=-
>
> Mniej chlaj, więcej pracuj, podejdź do osiągnięć innych ludzi
> z pokorą, a być może i Ty kiedyś będziesz współuczestniczył
> w budowie takich cudeniek jak dyski. :)

Nie musisz nam pisac o problemach z alkoholem wspolczujemy podac adres
poradni AA ?

Trol prawdziwy trol

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/