Re: Taki komp do gier wyszedł

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 14:11:07 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:g3afs8$rff$5@news.lublin.pl...

> Sprzedawca twierdził, że z tymi Patriot'ami co wzięliśmy ta płyta będzie
> mieć problemy... na moje oko chciał po prostu wypchnąć to co miał w
> sklepie akurat (bo Gigabyte'a musi zamówić jak i parę innych rzeczy, od
> których próbował nas odwieść) ;)
>
> A tak porównując obydwie płyty - są jakieś różnice w wydajności,
> stabilności lub innych możliwościach? Wiem, że napewno Gigabyte ma nowszy
> układ AC'97 z serii 889A (chyba lepszej jakości niż ten z ASUS'a tj. 882
> lub 3)

  Trudno mi porównywać z Asustem ale przy wyborze mobo kierowałem się
następującymi założeniami:

- możliwość obsługi czterordzeniowego intela (system 64-bitowy)
- minimum 3 złacza PCI - wykorzystuję wszystkie 3
- jedno złacze PCI-E dla karty Video
- posiadanie złącz COM i LPT - bo mam starożytną drukarkę HP na LPT
- co najmniej 6 złącz SATA
- możliwość obsługi RAID1 -> używam 2*WD320
- obsługa IDE (mam stary sprzęt)
- możliwość obsługi 8GB RAM
- i.i

  W/w wymagania spełniła GA-P35-DS3R - po kilku miesiącach użytkowania z
Vistą 64 stabilność 100% ( nie piszę o problemach Visty z Vistą bo to
odrębny temat :)

--
marfi